5 Ağustos 2010 Perşembe

İNTERNETTE YEMEKTEYİZ

   Sevgili anneannenin emekleri beni mimlemiş.Kendisine teşekkür ederim.Yemekteyiz programını ilk başlarda seyrettim, ancak sonraları insanların samimiyetsizlikleri ve birbirlerine haksızlık yapmaları yüzünden benim için seyredilmez bir hal aldı.Neyse internet ortamında biraz eğlenelim şimdi...

    Seçimlerimin çoğu Bernardodan ve Zara Homedan.Yaldızlara, pullara boncuklara bayırılım.O yüzden işte seçimlerim...



İşte masa örtüm(Malesef daha janjanlısını bulamadım)


 

Peçete halkalarım


Çiçeğim



Şamdanlarım

Yemek takımım


Çatal bıçak takımım

Bardak, kadeh ve sürahilerim


  GELELİM MENÜYE

  Başlangıç:Rumeli Çorbası (Tarifini sonra vereceğim)

  Ara sıcaklar:Kaşarlı mantar, kabak mücveri

  Ana yemek:Baharatlı bonfile yanında pilav ve biberiyeli patates

  Salata:Mevsim salatası

  Tatlı:Kayısılı irmik tatlısı


  Yemekten yarım saat sonra içilecek bir Türk kahvesiyle geceyi bitiriyoruz.

  Bakalım ben kimleri mimlemişim...

 http://sevdalitatlar.blogspot.com/
 
 http://zencefilvetar.blogspot.com/

http://perininmarifetleri.blogspot.com/

   Biliyorum bu biraz zaman alıcı bir mim, ancak aklımdan geçen sizlersiniz.Şimdiden kolay gelsin diyor,öpücüklerimi yolluyorum...



 

8 yorum:

yemekaski.com seçil dedi ki...

Ben bu masaya misafir olmak istedim bir an :) herşey çok güzel menü, çiçek, diğer ayrıntılar..

kalpkurabiye dedi ki...

günaydın...:)
bende seninle aynı fikirdeyim ve bu yüzden izlemiyorum bu yarışmayı keza iş saatleri de müsaade etmiyor zaten..
oldukça güzel seçimler yapmışsın canım kutlarım..

nesrin dedi ki...

Muhtesem bir sofra secimler ve menüsüyle. Sevgiler...

anneanneninemekleri dedi ki...

Çok güzel bir seçim olmuş,menünüz de harika.Rumeli çorbasını merak ettim inşallah yaptığında bizde görürüz.Ellerine sağlık benim puanım 10.Sevgiler

YeMeK vAkTi dedi ki...

Yahu bu bu yemekteyizde bernardonun o kadar çok reklamını yaptıkki hepimize o masa örtüleriinde n yollaması lazım yani:)))

Ellerine sağlık canım harika olmuş masanda menünde

Gizemli Tatlar dedi ki...

Çok teşekkür ederim arkadaşlar.

Aylin kesinlikle haklısın.

mintinin dünyası dedi ki...

bence dörtdötlük olmuş ama ben 4 vermeyeceğim tabiki bu güzel masa ve lezzetli yemeklere gönülden 10...

Mutluanne dedi ki...

çok güzel bir masa olmuş elinize sağlık...bol şanslar sizede

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Footer