21 Ağustos 2010 Cumartesi

ISPANAKLI GÖZLEME


    Güzel bir cumartesi gününden herkese merhaba.Sahurda afiyetle tüketilen bu ıspanaklı gözlemelerimi paylaşmak istedim bu gün.Eminim herkesin bildiği, yaptığı bir lezzettir, gözleme.Bizim evde en çok ıspanaklısı sevilir ve sıkça yapılır.Ben de bu kez fotoğraflayıp sevgili mintinin mutfağına gönderiyorum, SAHUR LEZZETLERİ ETKİNLİĞİ için.Arkadaşıma kolaylıklar diliyorum.

     MALZEMELER

  4 adet yufka

  Yarım kg. ıspanak

  1 adet soğan

  beyaz peynir

  sıvı yağ, tuz

     YAPILIŞI

  Yemeklik doğradınız soğanları sıvı yağda pembeleşene kadar kavurun.Yıkanmış, ayıklanmış, doğranmış ıspanakları ekleyip kavurun, tuzunu da katın ve pişirin.Soğumaya bırakın.Soğuyunca içine beyaz peynir ekleyin.Harcımız hazır.

    Bir yufkayı açıp içine ıspanaklı harçtan koyun.Bohça gibi katlayın.Teflon tavada, orta ateşte, az yağla önlü arkalı pişirin.Sıcak sıcak tüketin.Afiyet olsun...

17 yorum:

kalpkurabiye dedi ki...

ellerine sağlık canımm gözleme nefis olmuş sahurda ne güzel gider değil mi:))

nesrin dedi ki...

Nefis görünüyor. Ellerine saglik. SEvgiler...

mintinin dünyası dedi ki...

gizemcim tarifin yayında arkadaşım.teşekkür ediyorum çok.sevgiler...

çeşnici Handan dedi ki...

Gözlemeyi çok severim hele ıspanaklısına bayılırım. Canım çok güzel olmuş ellerine sağlık.Sevgiler.

Unknown dedi ki...

Gözlemede her zaman tercihim ıspanak ve benzeri sebzeli olanlardan yanadır..
hazır acıkmışken iftarda olsa ne güzel olurdu ..
ellerine sağlık yiyenlerede afiyet şeker olmuştur inşallah..

anneanneninemekleri dedi ki...

Bu sahur için süper bir lezzet.Ellerinize sağlık.Olsa da yesek.:)

Bir Dilim Aşk dedi ki...

Ellerinize sağlık, ıspanağı çok sevdiğim için gözlemelisine de bayılırım. İştah açıcı görünüyor:))

yeşim dedi ki...

çok severim ellerine sağlık canım...öpüyorum çok...

Fatoş Öztürk dedi ki...

Merhaba arkadaşım ellerine sağlık.Bende herkes gibi gözlemeyi çok severim.Blogunu beğenip izlemeye aldım senide beklerim.Sevgiler...

Magia da Inês dedi ki...

♥♥ Olá, amiga!
Passei para uma visitinha...
Seu cantinho está lindo, criativo, nutritivo e delicioso!!!♥♥
Boa semana!...
♥ ...com tudo de bom!
Beijinhos.
♥ Itabira
Brasil ♥♥

hdidem95 dedi ki...

çok iştah açıcı görünüyor ellerine sağlık canım sevgiler

Gizemli Tatlar dedi ki...

Güzel yorumlarınız ve ziyaretleriniz için teşekkür ederim arkadaşlar.

Gizemli Tatlar dedi ki...

Magia da İnes,

Obrigado pela sua visita.Espere novamente.Sua.

FERZAN dedi ki...

offff yaaaaaaaa nefis görünüyor gelde yeme şimdi bunu ellerine sağlık çok güzel ve iştah açıcı olmuş,sevgiler....bana da beklerim benim blog henüz çok yeni lütfen yorumlarınızı esirgemeyin,sevgiler...http://egelininmutfagi.blogspot.com/

paşakızı mutfakta dedi ki...

Ispanaklı gözlemeye bayılırım.Ellerine sağlık canım..Sevgiler bıraktım.

Nilan dedi ki...

Tarifleriniz kolay anlaşılır ve çok pratik okur okumaz yapmak için sabırsızlanıyorum.Vermiş olduğunuz tüm tarifler süper Gizem hanım paylaştığınız için çok tşk ediyorum

Gizemli Tatlar dedi ki...

Nilan Hanım güzel yorumunuz için teşekkür ederim.Bu arada ismim Zeynep ancak bloğumun adından dolayı pek çok kişi sizin gibi ismimin Gizem olduğunu sanıyor.Sevgiler...

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Footer