14 Mayıs 2010 Cuma

YOĞURTLU SEMİZ OTU SALATASI


     Eminim bu salatayı pek çok kişi yapıyordur.Ne yapalım ben de yapıyorum işte, hem de sık sık.Birçok kişiden farklı olarak ben içine bir tanede salatalık katıyorum.Daha lezzetli oluyor.Tavsiye ederim...

       MALZEMELER
  • 1 kase süzme yoğurt
  • 3-4 kaşık normal yoğurt
  • 1 demet semiz otu
  • 1 adet salatalık
  • tuz
       YAPILIŞI


   Semiz otu ve salatalık ince ince kıyılır.Eğer semiz otunun sapları fazla kalın değilse onları da doğrayın.Ben sadece yapraklarını kullanmıyorum, tamamını kullanıyorum.Süzme yoğurt, normal yoğurt, doğranmış semizotu ve salatalık bir kabın içinde karıştırılır.Tuz da eklenir,servis tabağına alınır,isteyen sarımsak da katabilir.

    Afiyet olsun...

Hiç yorum yok:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Footer