15 Nisan 2010 Perşembe

BONİBONLU RULOKATLI PASTA





       Bu pastayı internette gördüğümde çok beğenmiştim.Hangi blogta olduğunu hatırlamıyorum ama kimin aklına gelmişse çok güzel olmuş.Çocukların çok beğeneceği bir pasta doğrusu.Ben de bu pastayı kızlarım için yaptım.İkisi de bayıldı.

      Pastanın yapılışına gelince vaktim kısıtlı olduğu için biraz tembellik yaptım, hazır pasta tabanlarından kullandım.Arasına krema olarak muzlu crem ole (dr. oetkerin 3 dakikada yapılan tatlısı), üzerine muz, vişne ve fındık kullandım.Pastanın üstünü bitter çikollatalı ganajla kapladım.
   
   Kenarlarına rulokatları yapıştırdım.Yaklaşık  4 paket rulokat kullandım.Büyük paketlerden.Tam miktar veremiyorum çünkü  rulokatların bir kısmı pasta yapımı aşamasında kızlarım tarafından afiyetle tüketildi.Üzeri için de 10 paket bonibon kullandım.

     Sonuç olarak görünümü ve tadı güzel bir pasta ortaya çıktı.Aynı günün akşamında misafirlerimizle birlikte afiyetle tüketildi.

     Ganajın yapımına gelince 100 gr. kremayı kaynatmadan ısıttım.İçine 100 gr. sütlü çikolata katarak karıştırıp erittim.Oda sıcaklığında ara sıra karıştırarak soğuttum ve pastanın üzerine döktüm.Pastayı buzdolabına kaldırdım.Yarım saat sonra da bonibonlarını üzerine döktüm.

4 yorum:

Adsız dedi ki...

çok güzel olmuştu herkese tavsiye ederim

Ebru dedi ki...

Ben de doğum günümde bu pastadan istiyorum, haberin olsun.öptüm...

Pembe Tatlar dedi ki...

Daqha önce sadece rulo katlısını geçemlerdede bonibonlusunu denedim :))

İkisi birbirine çok yakışmış aklımda:D

Oznur (100de100 Marifet) dedi ki...

ellerinize saglik cok tatli olmus pastaniz
hemde bonibonlu :)
bende daha degisigini yapmistim bu pastanin sizinki kadar guzel oldu :)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Footer