10 Haziran 2010 Perşembe

ZEYTİNYAĞLI BİBER DOLMASI


   Zeytinyağlısını da kıymalısını da pek severim doğrusu.Kıymalısı başlı başına bir yemek görevini üstlenirken, zeytinyağlısı ise çerez gibi atıştırılır.Knorrun dolma harcı çıkana kadar içini kendim hazırlardım; knorr sayesinde artık daha kısa sürede yapıyorum.Çalışan veya  vakti kısıtlı olan tüm bayanlara tavsiye edilir.Lezzeti gerçekten güzel.Denemeyenler denesin derim.Hadi kolay gelsin...


    MALZEMELER:

1 paket Knorr Zeytinyağlı Dolma Harcı

1 kg dolmalık biber

3 su bardağı pirinç

1 çay bardağı+yarım çay bardağı zeytinyağı

su

    YAPILIŞI:

   Knorr Zeytinyağlı Dolma Harcı aldığınızda paketin arka yüzünde yapılışı ayrıntılı olarak anlatılıyor.O yüzden ayrıca yazmıyorum.Bu nefis dolmaları Ankara'ya Nilüşüme gönderiyorum.Afiyet olsun canım. 




3 yorum:

YeMeK vAkTi dedi ki...

:))ben hiç denemedim lezzeti gerçekten evde yaptığımızı tutuyormu merak ettim elinize sağlık

Gizemli Tatlar dedi ki...

Aylinciğim gerçekten tadı evde yapılanlara çok yakın.Denemeni tavsiye ederim.Sevgiler...

NEŞELİ MUTFAK dedi ki...

Ellerine sağlık canım dolmayı hiç hazır dolma harcı ile denemedim.ama nefis görünüyor biber dolması.üzerine de yoğurt ohhh..

sevgiler

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Footer